Oh, Hi. My name is $row[name1]. Most of you know me as $row[name2], $row[name3], $row[name4] or nejuspesnejsi.cz

Kategorie:

Nejúspěšnější (osobní)

Návštěvnost webů a provázanost s dny v týdnu

Cestování

Vždy s mi líbilo, jak je návštěvnost provázána s dny v týdnu. Co když to ale ještě rozdělíme podle témat webů? Vzal jsem statistiky z několika podobných webů. Vyhodnotil a vybral graf, na kterém je to nejvíce vidět.

Internetové stránky – Cestování

Cestování má jasného leadera. Neděli! Oproti ostatním dnů roste návštěvnost klidně i o dvojnásobek. Podle mých zkušeností se to odráží i na počtech rezervací – zde ovšem rostou o více než dvojnásobek. V neděli prostě traffic i lépe konvertuje na objednávky/leady.

Cestování

Internetové stránky – Finance

Finance mají jednoznačně nejsilnější pracovní dny. Občas se objeví silnější pondělí, ale většinou je návštěvnost po celý týden konstantní.

Spojnicový graf není nejvhodnější – pokud máte malou neděli a vysoké pondělí, graf to spojí čárou. A tato čára zasahuje nárůstem i do neděle. Obdobně to je i u vysokého pátku a nízké soboty. Proto jsem vyznačil soboty a neděle. Na čáru se tedy o víkendu nedívejte.

Finance

Internetové stránky – Erotika

Erotika je krásně plynulá po celý týden včetně víkendů. Biologii neovlivníš! Ta chce pořád.

S přivřenýma očima lze říct, že pondělí jsou o trochu silnější.

Erotika

Závěr statistik

Cestování – nejsilnější je neděle

Finance – nejsilnější jsou pracovní dny

Erotika – plynulé, trochu silnější je pondělí

Pokud se chcete hrabat v živém webu, tak nejlepší čas je pátek večer přesahující do mrtvé soboty. Naopak se na to vykašlete mezi nedělí a pondělím.

3 Comments so far ↓

  • velký vezír

    K tomu adultu… U soboty je značný propad cca 10-15%, nejsilnější je naopak pondělí, úterý hned v závěsu. Dlouhodobá data ze vzorku xx milionů visits :-)

    Thumb up3 Thumb down0

  • grimword

    Jojo, vždyť říkám, nejsilnější je pondělí. Soboty se ale u mě nějak výrazně neprojevují.

  • Albion

    Trpíš-li masochistickými sklony, tak klikni pro zobrazení komentáře.

    Thumb up3 Thumb down8