Oh, Hi. My name is $row[name1]. Most of you know me as $row[name2], $row[name3], $row[name4] or nejuspesnejsi.cz

Kategorie:

Nejúspěšnější (osobní)

sKlik a fake svých screenshotů?

sKlik

Už před nějakou dobou jsem si u sKliku všiml, že jejich “obrázková” jednotka (468px x 282px) má “problémy” se zobrazování některých náhledů.

U některých reklam se zobrazuje náhled jen v HTML kódu. Bez CSS stylů.  Takže výsledek je čistý text, žádné stylování, žádné obrázky.
Ukázka:

sKlik Půjčky

Původně jsem to bral:

Robot přišel udělat obrázek, čekal nějakou dobu na načtení stránky, ta vypršela, nenačetla se včetně stylů, tak ji vyfotil, tak jak ji zrovna měl.

Když se nad tím zamyslím, tak to nemusí být vůbec pravda. Pravda bude nejspíš úplně někde jinde.

Na sKliku mají v každé kategorii jen pár hlavních inzerentů. A každý má velmi výrazné stránky. Na první pohled jasně rozpoznatelné. A tito hlavní inzerenti se zobrazují na všech, byť jen trochu, tématicky spřízněných webech. Pokud jde třeba o půjčky. Uživatel zažádá u Home Creditu, Cetelemu a třeba Providentu. Nikde mu peníze nedaly. Nebo se mu nelíbily podmínky. Nebo prostě už na ty stránky nechce.

Ale on dál chodí internetem a i nadále se mu zobrazují v reklamách jen tyto nabídky.

A on na ně logicky už nekliká.

Takže co uděláme?

V reklamě mu tu stránku zobrazíme jen jako text. Aby ji podle grafiky nepoznal.

Podle mě to zní víc logicky, než že má jejich bot už půl roku u jejich hlavní výdělečné služby problémy a oni to nepovažují za důležité řešit. Navíc zajímavé, že ve výsledcích vyhledávání na seznam.cz, kde mají úplně ty samé screenshoty, takovéto problémy nikdy neměli.

Mimochodem, tento double úlovek jsem udělal na první pokus!

sKlik reklama
Ještě pro doplnění, takto vypadá náhled reklamy, pokud nemají ještě screenshot.  Takže úplně jiná situace.

sKlik reklamní jednotka
Otázkou, pro koho je to problém. Uživateli je to jedno, tak se prostě ještě jednou podívá na tu samou stránku. sKlik vydělá. A inzerent dostane ještě jednu šanci přesvědčit uživatele.

Asi win-win-win situace.

No Comments so far ↓

Like gas stations in rural Texas after 10 pm, comments are closed.